خلوت من و خودم خلوت من و خودم
درباره ما


بعد از این عشق به همه عشق جهان میخندم هر که آرد سخن عشق به میان می خندم من از آن روز که دلدارم رفت به هوس بازی این بی خبران میخندم.

پیوند روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خلوت من و خودم

موضوع: <-PostCategory->

Don't go far off
دور نشو
 not even for a day, because  
حتي براي يك روز
because --
زيرا كه …
 I don't know how to say it: a day is long 
 - چگونه بگويم – 
يك روز زماني طولاني ست
and I will be waiting for you,
براي انتظار من 
 as in an empty station 
چونان انتظار در ايستگاهي خالي 
when the trains are parked off somewhere else, asleep 
در حالي كه قطارها در جايي ديگر به خواب رفته اند !
Don't leave me
تركم نكن 
 even for an hour, because 
 حتي براي ساعتی 
then the little drops of anguish will all run together 
چرا كه قطره هاي كوچك دلتنگي 
به سوي هم خواهند دويد 
the smoke 
و دود 
that roams looking for a home will drift 
 به جستجوي آشيانه اي 
در اندرون من انباشته مي شود
into me, choking my lost heart 
تا نفس بر قلب شكست خورده ام ببندد !
Oh
آه ! 
may your silhouette never dissolve on the beach 
 خدا نكند كه رد پايت بر ساحل محو شود 
may your eyelids never flutter into the empty distance 
و پلكانت در خلا پرپر زنند !
Don't leave me for a second, my dearest 
حتي ثانيه اي تركم نكن ، دلبندترين !
because in that moment you'll have gone so far
 چرا كه همان دم
آنقدر دور مي شوي
I'll wander mazily over all the earth, asking 
كه آواره جهان شوم ، سرگشته 
تا بپرسم
Will you come back? Will you leave me here, dying 
كه باز خواهي آمد 
ديا اينكه رهايم مي كني 

تا بميرم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده توسط :faeze | لينک ثابت |برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

کورش کبیر
افشین
کلبه عشق
بوسه یعنی....
علی
100در صد داغ
اموزش عاشق شدن.
kind friends
زبان آموز
من و حرفام
فائزه
سکوت عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه


سلام دوست مهربون.در صورت تمایل برای تبادل لینک لطفا منو با اسم دلنوشته های من و آدرس faeze.20.LXB.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینکتون رو در کارد زیر برام بذارید.در صورت وجود لینک کردن من در سایت شما بطور خودکارلینک میشید.ممنونم.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

تير 1391
آذر 1390
آبان 1390


نویسنده وبلاگ :

faeze

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 36699
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com