خلوت من و خودم خلوت من و خودم
درباره ما


بعد از این عشق به همه عشق جهان میخندم هر که آرد سخن عشق به میان می خندم من از آن روز که دلدارم رفت به هوس بازی این بی خبران میخندم.

پیوند روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خلوت من و خودم

دوستی
موضوع: <-PostCategory->

با تو لجبازی نمی کنم
مانند کودکان
.... سر ماهی ها با تو قهر نخواهم کرد
ماهی قرمز مال تو
.... ماهی آبی مال من
هر دو ماهی مال تو باشد
.... و تو مال من
دریا و
کشتی و
سرنشینانش مال تو باشند
.... و تو مال من
ضرر نخواهم کرد
.... تمام دار و ندارم زیر پای تو

 

من نمی دانستم فلسفه دوستی ما انسان ها با یكدیگر چیست ؟
شاید...! ما انسان ها با هم دوست می شویم تا یكدیگر را در رسیدن به كمال كمك كنیم .

با هم دوست می شویم تا طرف مقابلمان را شاد كنیم .

 و خودمان هم نشاط را مزه مزه كنیم . دوست می شویم تا تنهایی یكدیگر را فراری دهیم به سمت ابد من نمی دانستم فلسفه دوستی من و تو چیست ؟ من مدام فقط باید به نبودنت فكر كنم  مزه تنهایی تمام وجودم را گرفته دیگر نمی دانم شادی چه طعمی دارد  من هر روز را با تكرار عبارت های تاكیدی و مثبت شروع می كنم  یك احساس خوبی در رگهایم وول می خورد با این كار  اما... فقط كافی ست به خلا نبودنت فكر كنم  دیگر خبری از آن احساس خوشایند نیست كه نیست  لطفاً فلسفه دوستی بین خودمان را برای من تعریف كن ؟!لطفاً! تو چگونه می توانی بدون من زندگی كنی ؟ تویی كه می گفتی " دوستت دارم"  تویی كه با مهربانی هایت به من خاطرنشان می كردی كه برایت ارزش دارم  حالا فلسفه این تنهایی و دلتنگی و .... چیست ؟ این فقدان خواسته یا ناخواسته ات را ترجمه كن برایم ، شاید خمودگی دست از سرم بردارد . من این شهر شلوغ غربت زده را نمی خواهم  این پله های روز افزون پیشرفت را بی تودوست ندارم . دارم با پرنده ها و درخت ها بیگانه می شود ! این بیگانگی بزرگترین فاجعه زندگی من است . ( البته بعد از فاجعه كوچ كردن تو)  كاشكی دیر نشود  كاشكی جنون دست از سرنوشته های من بردارد ،كاشكی  دلم برای سلام های خوش طعمت تنگ شده ، ای عزیز روزهای زندگیم  دلم برایت تنگ شده ، ای عزیزی كه به من تكرار جمله " دوستت دارم " را آموختی

نمیدانم چرا تودلت برایم تنگ نمیشود؟

مگر نمی گویند دل به دل راه دارد

مگر نه اینست که هر لحظه به یاد توام

مگر تو نبودی که حرفهایم را از چشمانم میشنیدی

مگر تو نبودی که دلتنگی را برایم معنی کردی؟؟

مگر خدا که حرفهایم را میشنید برایت نگفت؟

مگر ستاره ها دلتنگیهایم رابرایت نشمردند؟

مگر باران گریه های هر شبم را به دستانت نسپرد ؟

دلم برایت تنگ شده بود مگر اضطراب سلام هایم به سکوتت نمیرسید؟

مگر تو نبودی آنکس که مرا از ویرانی نجات داد ؟میخواهی غروبم را تماشا کنی؟

مگر تونبودی از هر چهار گوشه ی دنیا دل را به هم منطبق میدادی

امروز از روزهایی است که ازنگاهت میترسم

از چشمهای پرغضب برافروخته ات میترسم

دیگر از بیان احساسم به تو می ترسم

دیگر از گفتن دوستت دارم به تو می ترسم چرا مرا نجات نمی دهی از این همه دغدغه!!!! ؟ میبینی ؟! سطر به سطر نوشته هایم لهجه دلتنگی شدید به خودگرفته اند ؟ راستی ! این نوشته ها را هنوز می خوانی ؟ اگر پاسخت " آری " ست كاری بكن كه فلسفه دوستی زیباترین فلسفه زندگی مان بشود 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده توسط :faeze | لينک ثابت |برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

کورش کبیر
افشین
کلبه عشق
بوسه یعنی....
علی
100در صد داغ
اموزش عاشق شدن.
kind friends
زبان آموز
من و حرفام
فائزه
سکوت عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه


سلام دوست مهربون.در صورت تمایل برای تبادل لینک لطفا منو با اسم دلنوشته های من و آدرس faeze.20.LXB.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینکتون رو در کارد زیر برام بذارید.در صورت وجود لینک کردن من در سایت شما بطور خودکارلینک میشید.ممنونم.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

تير 1391
آذر 1390
آبان 1390


نویسنده وبلاگ :

faeze

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 158
بازدید کل : 36642
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com