خلوت من و خودم خلوت من و خودم
درباره ما


بعد از این عشق به همه عشق جهان میخندم هر که آرد سخن عشق به میان می خندم من از آن روز که دلدارم رفت به هوس بازی این بی خبران میخندم.

پیوند روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خلوت من و خودم

سازگار
موضوع: <-PostCategory->

مطمئن باش و برو

ضربه ات کاری بود

دل من سخت شکست و چه زشت

به من وسادگیم خندیدی

به من و عشقی پاک

که پر از یاد تو بود

و به یک قلب یتیم

که خیالم می گفت: تا ابد مال تو بود...

تو برو!!!

برو تا راحت تر

تکه های دل خود را آرام سر هم بند زنم.......

 

 

 

 

وقتی تو نیستی نه هست های ما چونان که بایدند

نه باید های ما مثل همیشه

آخر حرفم را و حرف آخرم

با بغض فرو می خورم.....

عمریست لبخند های لاغر خود را در دل ذخیره میکنم

باشد برای روز مبادا!!!

اما در تقویم روزی به نام مبادا نیست؟!؟

آن روز هر چه باشد

روزی شبیه دیروز روزی شبیه فردا

روزی شبیه امروز روزی شبیه همین روزهای ماست..

اما کسی چه میداند

شاید امروز روز مبادا باشد....

 

".آمدنت را به امید آمدن روز مبادا به تاخیر نینداز...."

 

 

 

"لیلی و مجنون"

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او

پر ز لیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای

وندر این بازی شکستم داده ای

نشتر عشقش به جانم میزنی

دردم از لیلاست آنم می زنی

خسته ام زین عشق دل خونم مکن

من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو .....من نیستم

گفت :ای دیوانه لیلایت منم

در رگ پیدا و پنهانت منم

سالها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یک جا باختم

کردمت آواره صحرا نشد

گفتم عاشق می شوی اما نشد ......

 

 

خدایا کسی که قسمت ما نیست را سر راهمان قرار نده تا شبهای دلتنگی اش برای

ما باشد و روزهای شادی اس برای دیگری...

 

همه حرف دلم مه سنگینی میکنه همینه:

کسی که از صدا میگفت به لبم مهر سکوت زد       مرا بالای بالا برد    ولی سنگ سقوطم زد   چه ها گفتند و نشنیدم بدی کردند و بخشیدم به زیر تیغ اشکم ریخت    ولی من باز خندیدم   سکوتم حرف ها دارد   ولی چشم و دهان بستم   ببین ای خوب دیروزی ...کجا بودم کجا هستم؟!؟

 

چه قدر سفت شده پدال دوچرخه د.و نفره دوستیمان !یا من خسته ام یا شیب زیاد  شده؛شاید هم تو دیگر رککاب نمیزنی!!!!

 

در خیالم پشت سرت آب میریزم

 نه برای اینکه برگردی

تاپاک شود هر چه رد پای توست از زندگی

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

آي سان
ساعت12:25---22 آبان 1390
دوست خوبم خيلي زيبا مي نويسي به دلم نشست شايد چون خود من هم اين لحظات رو با تمام وجودم حس كردم..با آرزوي بهترين ها براي تو.
پاسخ:دوست عزیز ممنون که سر زدی . منتظر ت هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده توسط :faeze | لينک ثابت |برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

کورش کبیر
افشین
کلبه عشق
بوسه یعنی....
علی
100در صد داغ
اموزش عاشق شدن.
kind friends
زبان آموز
من و حرفام
فائزه
سکوت عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه


سلام دوست مهربون.در صورت تمایل برای تبادل لینک لطفا منو با اسم دلنوشته های من و آدرس faeze.20.LXB.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینکتون رو در کارد زیر برام بذارید.در صورت وجود لینک کردن من در سایت شما بطور خودکارلینک میشید.ممنونم.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

تير 1391
آذر 1390
آبان 1390


نویسنده وبلاگ :

faeze

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com