خلوت من و خودم خلوت من و خودم
درباره ما


بعد از این عشق به همه عشق جهان میخندم هر که آرد سخن عشق به میان می خندم من از آن روز که دلدارم رفت به هوس بازی این بی خبران میخندم.

پیوند روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خلوت من و خودم

سیب
موضوع: <-PostCategory->

 

سیب دلم ...

لک زده است

برای عطر دستانت !

گمم نکن !!

قول ..

که گوشه ی حافظه ات ..

آرام بنشینم !

بگذار بمانم !..

آرام گوشه حافظه ات فقط.....



نظرات شما عزیزان:

aloneboy76
ساعت17:32---16 مهر 1392
دوست عزیز فقط تبادل لینک کافی نیست لطفا بهم سر بزن مرسی. ادمین دلنوشته های پسرک76

فاطمه
ساعت11:57---24 تير 1392
نبوده ، نیست ، نخواهد بود !

عزیزتر از تو کسی برای من . . .


حنانه
ساعت5:30---23 تير 1392
حالا که لحظه های زندگی را به یاد تو سر میکنم ، دلتنگی معنا ندارد،

حالا که به یادت تک تک ستاره ها را میشمارم ، غصه خوردن دلیلی ندارد ،

حالا که عاشقت هستم ، تنهایی در قلبم جایی ندارد .


پدرام
ساعت0:56---18 اسفند 1391
مــــــــرا با خیالت تنهـــــــا نگذار

خیالت اصلا به تو نرفتهـ اســـت...

مهــــــربان نیست..!!

آزارمـ ـ میدهـــــد..

دلمـ ـــ خودت را میخواهـــــــد...


پدرام
ساعت0:55---18 اسفند 1391
چوپان قصه ی ما دروغگو نبود،

او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد گرگ سر می داد

افسوس که کسی تنهاییش را درک نکرد

و همه در پی گرگ بودند...!!!


پدرام
ساعت0:55---18 اسفند 1391
رنگ آرزوهایم این روزها خیلی پریده
تو اگر دستت به آسمانش رسید

چند تکه ابر نقاشی کن

تا دل من به ابرها خوش باشد...


ramin
ساعت10:50---9 دی 1390
*سلام دوست عزيز*
وبلاگ خوبي داري، خوشحال ميشيم به ما سر بزني و نظر بدي.
ضمناً با تبادل لينكم موافقم ،‌لطفاً منو با عنوان دانـــــــلود رايـــــــــگان و لينك http://farsdowanload.loxblog.com لينك كن و بگو تو رو با چه عنواني لينك كنم .
با تشكر
رامين قنبري


دلشكسته
ساعت21:02---20 آذر 1390
سلام دوست من
از وبلاگ بسيار زيباي شما لذت بردم
از مطلباتونم استفاده كردم تو وبلاگ عاشقانه اي كه دارم
لينكت هم كردم
مرسي كه لينكت كردم و لينكم مي كني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده توسط :faeze | لينک ثابت |برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

کورش کبیر
افشین
کلبه عشق
بوسه یعنی....
علی
100در صد داغ
اموزش عاشق شدن.
kind friends
زبان آموز
من و حرفام
فائزه
سکوت عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه


سلام دوست مهربون.در صورت تمایل برای تبادل لینک لطفا منو با اسم دلنوشته های من و آدرس faeze.20.LXB.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینکتون رو در کارد زیر برام بذارید.در صورت وجود لینک کردن من در سایت شما بطور خودکارلینک میشید.ممنونم.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

تير 1391
آذر 1390
آبان 1390


نویسنده وبلاگ :

faeze

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 36640
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com